رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

نخودی ما، رونیکا

مادر و دختر مثل هم

1391/12/2 10:36
نویسنده : مامی نخودی
711 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدااااااا

این بچه اصلا شیر نمی خوره وزنش هم بالا نمی ره هرچی خوابش خوبه غذا خوردنش افتضاحه

احساس می کنم شیرم داره کم میشهگریههرچی سعی می کنم بخوره فایده نداره

چند وقتی هست که شیر خشک بهش می دم ولی اون هم خوب نمی خوره تازه وقتی با بدبختی شیشه شیر رو می گیره احساس می کنم بهم توهین شده حسابی بهم برمی خوره

با حساسیتی که به شیر و تخم مرغ داره خودم هم هیچی نمی تونم بخورم

امروز می خوام ببرمش دکتر بلکه بگه غذا بهش بدم. امروز که با مامانم حرف می زدم می گفت من هم اینجوری بودم وقتی 9 ماهه بودم 7 کیلو بودم یه چیزی تو مایه های اسکلت متحرکنیشخند به خودم رفته ......

وایییییییییییییی صدای دست خوردنش می یاددددددددددددددددگریه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرشيدا قند عسل
6 اسفند 91 10:11
كمي زوده واسه غذاي كمكي ولي خوب شايد بشه بهش سرلاك برنج بدي پزشك آرشيسدا به بعضي مادرها اين توصيه رو ميكرد كه وزن بچه پايين نياد ، بعد هم خو به خودت رفته ديگه ببين مامانت چي كشيدهههههههههه بوسسسسس واسه نخودي خودم
مامان آنی
7 اسفند 91 18:28
عزیزم حرص نخور دخمل گلت مثل یه گل بزرک میشه